Gelukkige mensen daar gaat het om

Service

Een woning kopen van Weboma is een proces vol zekerheid en garantie. De missie ‘Weboma bouwt aan geluk’ geldt van de eerste interesse tot en met het overhandigen van de sleutel. Maar feitelijk strekt dat geluk veel verder. We doelen daarbij op alle garantievormen en zekerheden die Weboma biedt en alle keurmerken waaraan we voldoen. Hieronder volgt een overzicht van alle service- en zekerheidsonderdelen van Weboma.

Woningborg, bouwzekerheid

We zijn gerechtigd de belangrijkste keurmerken te voeren en maken ook deel uit van verschillende garantiefondsen. Maar de belangrijkste zekerheid en garantie die we u kunnen bieden is dat we lid zijn van Woningborg. Daarvoor moet een bedrijf voldoen aan de strengste eisen. Woningborg is een organisatie die garandeert, risico’s decimeert, kosten voorkomt en kwaliteit verhoogt. Denk daarbij aan zaken als een afbouwgarantie als een bouwer failliet gaat, garantie op verschillende onderdelen en bij geschillen waarvoor Woningborg een raad van arbitrage biedt. 

Keurmerk klantgericht bouwen en bouwprestaties

Bouwen is mensenwerk. Bij Weboma doen wij altijd ons uiterste best om uw woning met de grootste zorg te bouwen en op te leveren. Wij willen altijd graag weten of we daar 100% in geslaagd zijn qua aankoop, uitvoering, oplevering en het oplossen van mogelijke problemen. Wij laten daarom onze prestaties objectief meten door de Stichting Klantgericht Bouwen (SKB). Deze organisatie (zonder winstoogmerk) voert onafhankelijke klanttevredenheidsonderzoeken uit en daar leren wij van. Elke koper van een Weboma woning vragen wij om aan het onderzoek mee te werken en dat belonen we dan met een donatie van   € 25,- aan het KWF! 

 

Kopersadvies binnen weboma

Weboma informeert, adviseert, enthousiasmeert, ondersteunt en helpt u zo veel mogelijk. Daar is de afdeling kopersadvies voor in het leven geroepen. Onze kopersadviseurs zijn uw aanspreekpunt en de spil in alle communicatie tussen u en de projectleiders. Zij helpen u van het moment van koop tot en met het overhandigen van de sleutel. Zij houden u over alles op de hoogte maar adviseren u eventueel ook bij alle keuzes en mogelijkheden. Voor alle vragen kunt u bij hen terecht, ook voor alle garanties en onze nazorg. Want een woning kopen van Weboma is een proces vol zekerheid en garantie. 

nazorgprocedure

Het kan altijd gebeuren dat er toch iets niet helemaal goed is gegaan. Wij willen dat natuurlijk weten om u zo snel mogelijk te helpen. Bij Weboma is het nooit 'uit het oog, uit het hart' ook lang nadat de definitieve oplevering is ondertekend, staat onze klantenservice voor u klaar!

De snelste manier is het invullen van onderstaand formulier. vermeldt daarop indien mogelijk uw woningborgcertificaatnummer en de projectnaam. Wanneer wij u klant in behandeling nemen ontvangt u van ons een bevestiging via de mail. 

Vergeet niet uw naam en telefoonnummer op te geven zodat wij u, mocht dit nodig zijn, voor het maken van een afspraak makkelijk kunnen bereiken.

niet gelukkig? vertel het ons!

We zijn niet zo goed in relatieproblemen, maar problemen in de bouw lossen we graag voor u op!
U kunt hieronder het service formulier invullen.

Service formulier

Gegevens betreffende woning

Contact

Uiteraard kunt u ook tijdens kantooruren bellen naar (0174) 225600 of mailen naar klantenservice@weboma.nl

Uw correspondentie kunt u richten aan:

Weboma
Afdeling Klantenservice
Postbus 245
2290 AE Wateringen

Nooit eerder een huis gekocht?