Nieuwsbrief september 2021

Aan het woord:

In juli zijn we gestart met het heiwerk van project Geestgaerde in Naaldwijk. Dit hebben wij gezamenlijk met de kopers, wethouder Cobie Gardien van Gemeente Westland en andere projectbetrokkenen gevierd. Daarom in deze nieuwsbrief aan het woord: opdrachtgever Anne Heijmans en kopersbegeleider Willeke van Kester!

OPDRACHTGEVER ANNE HEIJMANS

Hoe tevreden / gelukkig ben je met het voortraject van Geestgaerde waar recent de bouw van is begonnen door Weboma?

Ik ben over het voortraject erg tevreden. Doordat er direct -na de aanbesteding- een wekelijks bouwoverleg werd ingepland zijn toekomstige bijzonderheden en belemmeringen tijdig in kaart gebracht. Hierdoor kon er goed geanticipeerd worden en zijn in een vroeg stadium bepaalde pijnpunten getackeld. Dit geeft ons als opdrachtgever een duidelijk beeld van de te verwachten realisatie- c.q. bouwperiode en daarbij behorende aspecten.

Hoe heb je Weboma tijdens het voortraject ervaren?

Als een gezellige club met verstand van zaken. Weboma is in staat om passende oplossingen te vinden voor haar klanten. Daarnaast is de integrale samenwerking tussen de diverse afdelingen erg goed te noemen. Dit leidt weer tot expertise in zowel de conceptuele verbeeldingskracht als de daadwerkelijke realisatie.

Zijn er nog punten ter verbetering voor Weboma?

Vooralsnog kan ik geen verbeteringen benoemen. Als de bouwperiode en oplevering net zo verlopen als het voortraject, zal dit in de toekomst vast en zeker ook niet gaan gebeuren!

KOPERSBEGELEIDER WILLEKE VAN KESTER

Hoe tevreden/gelukkig ben je met het voortraject van Geestgaerde waar recent de bouw van is begonnen door Weboma?

Het voortraject van Geestgaerde is bijzonder goed verlopen. De appartementen hebben een mooie en voor de kopers logische indeling gekregen. De projectontwikkelaar heeft bovendien gekozen voor een hoog afwerkingsniveau voor wat betreft het sanitair en tegelwerk. Als kopersadviseur weet je dat kopers hier heel gelukkig van worden!

Hoe heb je Weboma tijdens het voortraject ervaren?

Ook de samenwerking binnen het projectteam van Weboma in het voortraject en ook nu tijdens de bouw ervaar ik als prettig. Individuele wensen van kopers kunnen – voor zover technisch mogelijk - in het bouwproces worden meegenomen.  Deze flexibiliteit draagt zeker bij aan de tevredenheid van kopers.

Zijn er nog punten ter verbetering voor Weboma?

Als kopersadviseur ben je het centrale aanspreekpunt voor kopers. Van kopers ontvangen wij signalen over wensen én verwachtingen ten aanzien van een nieuwbouwwoning. Deze signalen zijn waardevol voor Weboma als organisatie en kunnen ons helpen om woningen te ontwikkelen die nóg beter aansluiten op de verwachtingen van onze klanten.